Klantenservice

Heb je een vraag ? Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen.

Vragen en antwoorden op veelgestelde vragen

Bestellingen en verzenden

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang ?

Als het sieraad dat u besteld heeft op voorraad is. Ontvangt u het pakketje binnen 1 tot 3 werkdagen.(binnen Nederland)

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij verzenden alle bestelling binnen Nederland kosteloos. Wij kiezen voor zekerheid en sturen uw pakket bij bestellingen boven de €100 met de track & trace service.

Via welk bedrijf worden de producten verzonden?

Alle producten worden verstuurd via PostNL.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt een ander adres invoeren buiten uw geregistreerde adres. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces.

Is het mogelijk om een product als cadeau te laten bezorgen? zo ja wat zijn dan de kosten?

Wij verpakken uw sieraad standaard in een doosje met een mooie strik er op.

Ik wil iets ruilen of terug sturen

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik een product retourneren?

Het is mogelijk om binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een product te retourneren. Gebruik hiervoor het retourformulier dat bij de zending mee gestuurd is. Of download het retourformulier op de website.

Geef op je retourformulier aan dat het artikel incorrect is geleverd en stuur dit samen met het product in je retourzending.

Bestel vervolgens het juiste sieraad overnieuw via onze website.

Ik heb het verkeerde product ontvangen.

Stuur het product naar ons terug. Gebruik hiervoor het retourformulier dat bij de zending mee gestuurd is. Of download het retourformulier op de website.  DOWNLOAD RETOURFORMULIER

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.

Als je een beschadigd of kapot artikel hebt ontvangen lossen we dit natuurlijk graag zo snel mogelijk voor je op. Stuur ons een bericht. En geef aan:

  • het bestelnummer
  • welk artikel het om gaat
  • een omschrijving van de beschadiging

We zullen dan zo snel mogelijk reageren en je meer informatie geven over hoe je je artikel naar ons terug kunt sturen.

Waar kan ik het retourformulier downloaden ?

Dit kunt u hier downloaden:    DOWNLOAD RETOURFORMULIER

Retourneringen worden alleen in behandeling genomen met een volledig ingevuld retourformulier. Vermeld in het retourformulier uw gegevens en uw bankrekeningnummer en voeg een kopie van uw aankoopbon bij.
Als wij het sieraad (in goede staat) hebben ontvangen dan storten wij het aankoopbedrag binnen 48 uur terug op uw rekening.

Is uw vraag nog steeds onbeantwoord?
Dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
U kunt ons bellen op telefoonnummer 06 28665679. Of stuur een email direct aan wim@wimvangeel.nl.

Ik neem dan binnen 24 uur contact met u op.